Tuesday, April 13, 2010

~my clique~

Atas pmintaan minah 3 org ni, so i tpaksalah describe ckit psl dieorg btiga nih..comey kan.*hehehehehe..dieorg ni bkwn baik sjak dr kcik g..wpun xrpt sgt mase old school tp ttp gak ngam bile berjumpe..1st skali nk cter ckit psl identiti dieorg ni..yg kat sblh kanan tu namanya dh tertera kat pic tu..die keje kat hospital jd operator...die seorg pkerja yg bdedikasi..n sporting..umo dieorg btiga nih seusia lh..tp c appy nih dpt rezeki awl dr minah 2 org tu..hemm..yg 2org tu plak msh smbg stdy kat universiti tempatan..insyaAllah 2012 ni abs degree..nk smbg kat oversea??mmg dh oversea pon..sometimes mase stdy cmni kan..rindu plak kat appy..as u noe..die ni swits n funny girl..slalu buat kteorg hepi..yg dua org tu pun same gak..ksimpulannya..dieorg ni xdpt bjumpe..kalo bjmpe,hospital xjd mcm hosptal dh..jd spring lah plak..kuikuikuikui..4 u all..i ade satu sajak nk dedicated just my bestfren..sume lh..xsemestinya dieorg kat atas tu..tp utk followers blog i gak k..hehehehehe..just smile..

sahabat,

aku bukanlah insan terbaik

sebagai sahabatmu,

aku juga,

bukan insan teristimewa dalam hidupmu,

hadirku tika sesuatu,

hilangku tika tugas memburu,

aku,

tidak mampu menjadi mereka yang terbaik buatmu,

aku lemah untuk itu,

aku juga tidak akan menjadi si dia yang teristimewa,

aku tidak akan menjadi si dia yang hebat untukmu,

aku hanya mampu menjadi aku,

yang cuba menjadi sahabat setiap waktu,

yang menyumbang bahu tika engkau tersedu,

yang memberi padu ketika engkau lesu,

tetapi,

adakalanya aku juga menjadi layu,

tersalah kata malah laku,

kerna aku tidak sehebat sahabatmu di situ

dan yang pasti

aku tahu tentang itu,

maafi aku,

duhai sahabatku.

No comments:

Post a Comment